Candidatul independent la Primăria Capitalei, Octavian Bădescu, are o strategie inedită de campanie. Acesta ȋși ironizează adversarii pe Facebook, ȋn limbajul și stilul specific al lui Ion Iliescu.

Dezamăgit că marile trusturi de presă promovează ȋn special partidele mari, Bădescu și-a făcut propriul canal TV, pe Facebook, având drept logo secera și ciocanul. Ȋn fiecare zi, candidatul independent ȋi ironează pe contracandidații săi la Primăria Capitalei, ȋn filmulețe amuzante, folosind expresii consacrate din perioada anilor ’90, precum “meandrele concretului” sau “sinergia faptelor”.

“Toată lumea cu care vorbesc ȋmi spune că am șanse mici de a câștiga alegerile, pentru că nu am notorietate. Având ȋn vedere că televiziunile și trusturile de presă promovează doar candidații partidelor mari, m-am gândit să fac o altfel de campanie, online. Binȋnțeles că nu promovez secera și ciocanul, sunt antreprenor și manager, un candidat independent care pledează pentru anumite principii de bun simț. Ȋmi doresc cu adevărat să conduc Primăria, nu candidez să cresc un partid sau altul, pentru că nu am așa ceva. Sunt un om liber, nu e nimeni ȋn spatele meu.

Clipurile mele sunt un pamflet și trebuie luate ca atare. Cei care le-au văzut până acum au spus că i-am făcut să râdă, iar asta mi se pare ȋn sine o reușită, având ȋn vedere avalanșa de știri negative din ultima perioadă”, ne-a spus Bădescu.

Ȋn programul său electoral, Octavian Bădescu ȋși propune să eficientizeze activitatea administrației publice din Capitală, să crească bugetul Bucureștiului, să reducă din cheltuielile inutile și să facă Primăria să funcționeze aplicând modele din mediul privat.